HİZMETLERİMİZ
YAPAY ZEKA Çözümlerimiz

voiBOTAssistant
Voip Telekom’un geliştirdiği yapay zeka destekli sesli asistan voiBOT Assistant, birçok sektörde canlı müşteri temsilcisi ihtiyacını ortadan kaldırarak müşteri görüşmelerini üstlenir. Chatbotların sesli versiyonu olarak değerlendirilebilecek voiBOT Assistant, offline STT ve TTS kütüphaneleri ile kullanılan dual streaming teknolojisi sayesinde sesli iletişimdeki gecikme sorununu çözer.

voiBOTAnalytics
Voip Telekom, yaptığı Ar-Ge çalışmaları ve makine öğrenimiyle kendi offline transcript kütüphanelerini geliştirmiştir. Bu sistem, çağrı merkezi ve şirket görüşmelerini zaman damgalı olarak yazıya döker. Transkriptler, yapay zeka ile özetlenerek yöneticilere genel değerlendirme ve detaylı inceleme imkânı sunar. Tüm süreçler, Voip Telekom’un web portalı üzerinden takip ve raporlanabilir.

voiBOTSTT
Voip Telekom, uzun Ar-Ge çalışmaları ve makine öğrenimi ile offline STT (Speech to Text) kütüphanelerini geliştirdi.
Bu kütüphaneler GPU’lu sunucular üzerinde online veya offline çalışarak çağrı merkezlerinde müşteri ve müşteri temsilci arasındaki görüşmelerin metne çevrilmesini sağlıyor ve çeşitli hizmetler sunulmasına olanak tanıyor.

voiBOTTTS
Voip Telekom, uzun Ar-Ge çalışmaları ve makine öğrenimiyle kendi offline TTS (Text to Speech) kütüphanelerini geliştirdi. Bu kütüphaneler
GPU’lu sunucular üzerinde online veya offline çalışarak çağrı merkezlerinde ihtiyaç duyulan metinlerin sese çevrilmesini sağlıyor ve çeşitli hizmetler sunulmasına imkan tanıyor.

voiBOTTranslate
Voip Telekom’un geliştirdiği voiBOT Translate teknolojisi, çağrı merkezi görüşmelerinin transkript ve özetlerinin farklı dillere çevrilmesini sağlar.
Bu sayede, örneğin Arapça yapılan bir görüşme Türkçe’ye, Türkçe bir görüşme ise İngilizce’ye çevrilebilir. Böylece yöneticiler, kendi ana dillerinde görüşme içeriklerini anlayabilir.

voiBOTIVR
Voip Telekom’un geliştirdiği VoiIVR, STT ve Speech Recognition teknolojileriyle müşterilerin çağrı merkezine klasik tuşlama yerine doğrudan konuşarak yönlendirilmesini sağlar.
Böylece, örneğin bir müşteri bulunduğu ilçeyi belirtmek için uzun tuşlama işlemleri yapmadan kolayca hedef noktaya ulaşabilir.

voiBOTEmotion
Voip Telekom, Ar-Ge ve makine öğrenimiyle offline STT (Speech to Text) kütüphaneleri geliştirdi.
GPU’lu sunucularda çalışan bu kütüphaneler, çağrı merkezlerinde müşteri duygularını tanıyıp, yöneticilerin sadece duygu analizine uygun ses kayıtlarını dinleyip puanlamasını sağlar.

voiBOTQuality
Müşteri temsilcilerinin niteliksel verilerini (örneğin, karşılama mesajları, isimle hitap, yasaklı kelimelerin kullanımı) değerlendirmek, kalite yönetimi için kritik öneme sahiptir. Ses kayıtlarının dinlenerek yapılan bu değerlendirmeler, voiBOT Quality ile otomatik hale getirilmekte ve daha fazla örnekleme üzerinden daha detaylı bir şekilde raporlanabilmektedir.

voiBOTBiometrics
Voip Telekom, Ar-Ge ve makine öğrenimiyle offline STT (Speech to Text) kütüphaneleri geliştirdi.
GPU’lu sunucularla çalışan bu kütüphaneler, çağrı merkezlerinde müşteri seslerini tanıyıp yüksek güvenlik gerektirmeyen operasyonlarda müşterinin tanınma sürecini kolaylaştırır.