• Home
  • Yapay Zeka Çözümlerimiz

Yapay Zeka Çözümlerimiz - Voip Telekom

HİZMETLERİMİZ

YAPAY ZEKA Çözümlerimiz

toptech


voiBOTAssistant 

Voip Telekom’un geliştirdiği yapay zeka destekli sesli asistan voiBOT Assistant, birçok sektörde canlı müşteri temsilcisi ihtiyacını ortadan kaldırarak müşteri görüşmelerini üstlenir. Chatbotların sesli versiyonu olarak değerlendirilebilecek voiBOT Assistant, offline STT ve TTS kütüphaneleri ile kullanılan dual streaming teknolojisi sayesinde sesli iletişimdeki gecikme sorununu çözer.

toptech


voiBOTAnalytics 

Voip Telekom, yaptığı Ar-Ge çalışmaları ve makine öğrenimiyle kendi offline transcript kütüphanelerini geliştirmiştir. Bu sistem, çağrı merkezi ve şirket görüşmelerini zaman damgalı olarak yazıya döker. Transkriptler, yapay zeka ile özetlenerek yöneticilere genel değerlendirme ve detaylı inceleme imkânı sunar. Tüm süreçler, Voip Telekom’un web portalı üzerinden takip ve raporlanabilir.

toptech


voiBOTSTT 

Voip Telekom, uzun Ar-Ge çalışmaları ve makine öğrenimi ile offline STT (Speech to Text) kütüphanelerini geliştirdi.

Bu kütüphaneler GPU’lu sunucular üzerinde online veya offline çalışarak çağrı merkezlerinde müşteri ve müşteri temsilci arasındaki görüşmelerin metne çevrilmesini sağlıyor ve çeşitli hizmetler sunulmasına olanak tanıyor.

toptech


voiBOTTTS 

Voip Telekom, uzun Ar-Ge çalışmaları ve makine öğrenimiyle kendi offline TTS (Text to Speech) kütüphanelerini geliştirdi. Bu kütüphaneler

GPU’lu sunucular üzerinde online veya offline çalışarak çağrı merkezlerinde ihtiyaç duyulan metinlerin sese çevrilmesini sağlıyor ve çeşitli hizmetler sunulmasına imkan tanıyor.

toptech


voiBOTTranslate 

Voip Telekom’un geliştirdiği voiBOT Translate teknolojisi, çağrı merkezi görüşmelerinin transkript ve özetlerinin farklı dillere çevrilmesini sağlar.

Bu sayede, örneğin Arapça yapılan bir görüşme Türkçe’ye, Türkçe bir görüşme ise İngilizce’ye çevrilebilir. Böylece yöneticiler, kendi ana dillerinde görüşme içeriklerini anlayabilir.

toptech


voiBOTIVR 

Voip Telekom’un geliştirdiği VoiIVR, STT ve Speech Recognition teknolojileriyle müşterilerin çağrı merkezine klasik tuşlama yerine doğrudan konuşarak yönlendirilmesini sağlar.
Böylece, örneğin bir müşteri bulunduğu ilçeyi belirtmek için uzun tuşlama işlemleri yapmadan kolayca hedef noktaya ulaşabilir.

toptech


voiBOTEmotion 

Voip Telekom, Ar-Ge ve makine öğrenimiyle offline STT (Speech to Text) kütüphaneleri geliştirdi.

GPU’lu sunucularda çalışan bu kütüphaneler, çağrı merkezlerinde müşteri duygularını tanıyıp, yöneticilerin sadece duygu analizine uygun ses kayıtlarını dinleyip puanlamasını sağlar.

toptech


voiBOTQuality 

Müşteri temsilcilerinin niteliksel verilerini (örneğin, karşılama mesajları, isimle hitap, yasaklı kelimelerin kullanımı) değerlendirmek, kalite yönetimi için kritik öneme sahiptir. Ses kayıtlarının dinlenerek yapılan bu değerlendirmeler, voiBOT Quality ile otomatik hale getirilmekte ve daha fazla örnekleme üzerinden daha detaylı bir şekilde raporlanabilmektedir.

toptech


voiBOTBiometrics 

Voip Telekom, Ar-Ge ve makine öğrenimiyle offline STT (Speech to Text) kütüphaneleri geliştirdi.

GPU’lu sunucularla çalışan bu kütüphaneler, çağrı merkezlerinde müşteri seslerini tanıyıp yüksek güvenlik gerektirmeyen operasyonlarda müşterinin tanınma sürecini kolaylaştırır.

Ara