Kim Aradı?

Diğer Çözümlerimiz

Kim Aradı? Beni Kim Aradı Hizmeti

Ana santralinin arkasında çok sayıda dahili telefon kullanıcısı olan bir firmanın çalışanlarının müşterilerinin hatlarını araması, müşterilerinin o sırada müsait olmaması nedeniyle bu çağrıları cevaplayamaması, daha sonrasında cevapsız çağrı almış olan müşterilerin firmanın ana santralinin ana numarasını geri araması halinde, bahsi geçen müşteriler kendilerini kimin aradığını bilememektedirler. Bu müşteriler firmayı geri aradıklarında firmanın ana santralinde dinledikleri anonslarda kaybolmakta veya sekretere ulaştıklarında sekreter de bu müşterileri kimin aradığını bilmediği için bu müşterileri ilgili dahili telefon kullanıcılarına aktaramamaktadır. Firmaların santrallerinin önüne kurduğumuz Beni Kim Aradı Sistemi sayesinde, sistem firmadaki hangi dahili telefon kullanıcısının hangi müşteri numarasını aradığının logunu tutmakta, ilgili müşterinin firma santralini geri araması halinde müşteriye kendisini en son aramış olan dahili telefon kullanıcısına bağlanma opsiyonu sunmaktadır. 

Ara