
Diğer Çözümlerimiz
Numara Maske Numara Maskeleme Hizmeti
Özellikle kargo ve kurye şirketlerinin çalışanlarının müşterileri ile yapmış oldukları telefon görüşmelerinde birbirlerinin numaralarını görmüyor olmaları, yapılan görüşmelerin ses kayıtlarının ve raporlarının tutuluyor olması önem arz etmektedir. Kargo ve kurye şirketlerinin çalışanlarının kullanmakta olduğu mobil uygulamaya yapılan bir eklenti ile müşteriyi araması gereken kuryenin mobil uygulamada ara butonuna basması sonrasında firmanın CRM’i ile Numara Maskeleme Sistemi arasındaki API bağlantı sayesinde kurye ile müşteri arasındaki görüşme gerçekleşebilmekte, bu görüşmede kurye ve müşteri birbirlerinin telefon numaraları yerine firmaya ait tek bir numarayı görmekte, yapılan görüşmelerin ses kayıtları ve raporları tutulabilmektedir. Müşterinin belli bir süre içerisinde kuryeyi geri araması durumunda ise firmanın butik ihtiyaçları doğrultusunda çağrı, müşteriyi en son arayan kurye, ilgili şubeye veya çağrı merkezine aktarılabilmektedir.