voiBOT Quality

Yapay Zeka Çözümlerimiz

voiBOTQuality  Kalite Yönetimi

Voip Telekom tarafından geliştirilen yapay zeka destekli teknolojiler sayesinde çağrı merkezleri kalite yönetim sistemlerini otomatize ediyor. Çağrı merkezlerinde müşteri temsilcilerinin niceliksel verilerini değerlendirmek kalite ölçümlendirilmesi ve kalite iyileştirilmesi için yeterli olmamaktadır. Müşteri temsilcilerinin niteliksel verilerini değerlendirmek hayati önem taşımaktadır. Örneğin; bir çağrı merkezindeki müşteri temsilcilerinin görüşmelerde karşılama mesajını kullanıp kullanmaması, müşterilere adlarıyla hitap edip etmemesi, yasaklı kelime kullanıp kullanmaması gibi niteliksel kavramlar bir çok çağrı merkezinde kalite ekipleri tarafından ses kayıtları dinlemek suretiyle manuel olarak değerlendirilmekte ve bu değerlendirmeler doğrultusunda müşteri temsilcilerine puanlama ve notlama yapılmaktadır.

Geleneksel çağrı merkezlerinde kalite ekipleri tarafından manuel olarak yapılan bu işlemler voiBOTQuality sayesinde otomatize edilmekte ve manuel olarak az bir örnekleme üzerinden yapılabilecek değerlendirmeler çok daha yüksek sayıda örnekleme üzerinden kalite ekiplerine gerek kalmadan otomatik olarak yapılıp müşteri temsilcilerinin kalite performansları her bir spesifik alanda çok daha net bir şekilde raporlanabilmektedir.

Ara