voiBOT STT

Yapay Zeka Çözümlerimiz

voiBOTSTT   Speech to Text

Voip Telekom uzun araştırma geliştirme çalışmaları sonucunda, veri seti çalışmaları ve makine öğrenimi sayesinde kendisine ait offline STT (Speech to Text – Sesi Metne Çevirme) kütüphanelerini oluşturdu. GPU’lu sunucular üzerinde offline veya online olarak çalışabilen bu kütüphaneler ve geliştirdiği entegre yazılımlar sayesinde çağrı merkezlerinde müşteriler ile agent’lar arasında ve şirket santrallerinde müşteriler ile çalışanlar arasında yapılan telefon görüşmelerinin ses kayıtlarının metne çevrilmesi sağlandı. 

Bu altyapı sayesinde aşağıdaki hizmetler verilebilmeye başlandı.

* Transkript: Çağrı merkezlerinde ve şirket santrallerinde yapılan telefon görüşmelerinin ses kayıtlarının transkript edilmesi (sesli görüşmelerin metne dönüştürülmesi) sağlandı.   Geliştirilen dual streaming teknolojisi sayesinde transkript işlemi müşteri ve agent olmak üzere ayrı ayrı ve sıralı olarak hızlı ve yüksek doğrulukta gerçekleştirilebilmektedir.  

* Metinlerin Müşteri Veritabanına Aktarılması: STT sistemimiz ile müşteri veritabanı arasında kurulan API bağlantıları sayesinde metinler eş zamanlı olarak müşteri veri tabanında ilgili alana yazılmasını sağlayabilmekteyiz.

* Düşük WER Oranı: Uzun süre yapılan veri seti çalışmaları ve makine öğrenimi sayesinde STT kütüphanelerinin başarısı düşük WER oranıyla (Word Error Rate – Kelime Hata Oranı) yüksek doğrulukta sağlandı.

* Düşük RTF Oranı: STT için müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda optimize edilen GPU’lu sunucular sayesinde düşük RTF oranıyla (Real Time Factor – Gerçek Zaman Faktörü) metne çevirilerin hızlı olması sağlandı. Projelerimizin bir çoğunda amacımız doğru GPU’lu sunucu seçimiyle RTF oranının 1’den küçük olmasının, diğer bir deyişle gecikme olmadan gerçek zamanlı metin çevirilerinin sağlanmasıdır. 

Başarı Hikayesi: Bir online web sitesinde doktorları inceleyen ve randevu almak isteyen hastaların VoiBOT STT sayesinde müşteri temsilcilerine ihtiyaç kalmadan kendi ad ve soyadlarını ve talep ettikleri randevu tarihini söylemeleri suretiyle otomatik randevu almalarını sağlandı. 

Ara